Share on...

Într-un meci de League of Legends se înfruntă două echipe de 5 jucători, distrugerea Nexusului advers fiind obiectivul final pentru ambele echipe. Înaintea începerii partidei, fiecare echipă blochează 3 eroi (în total 6) din cei disponibili, după care jucătorii își aleg câte un personaj pe care să-l controleze, fiecare având propriile abilități și un stil aparte de luptă.

Pe durata meciului, eroii obțin experiență și aur omorând monștrii neutri de pe hartă, minionii sau eroii adverși, devenind astfel mai puternici și capabili să-și cumpere obiecte care să le amplifice puterea atacurilor și abilităților.


După ce Deadly Alliance s-a impus în finala celei de-a doua ediții a Cupei Liceelor în cadrul DreamHack București 2014, Sala Polivalentă din București va fi din nou gazda celor mai bune echipe de liceeni din țară în perioada 31 octombrie – 2 noiembrie pe durata DreamHack Masters Bucharest 2014.

Despre turneu:

  • Data și locul desfășurării: 2 noiembrie / Sala Polivalentă, București
  • Format meciuri: 5v5 
  • Platformă: PC
  • Periferice: asigurate de organizatori / aduse de jucători
  • Număr echipe: 4
  • Format turneu: Single-elimination, Best of 3

Link-uri utile:

Regulament turneu

Calificări – echipe participante și componență

Tutorial: Cum folosesc un Tournament Code?

Bracket turneu (calificări + playoff)

Revendicarea premiilor

Informații calificări și reguli importante:

  • O echipă poate avea în componență maxim 7 jucători de la același liceu
  • Nu există limită pentru numărul echipelor ce se pot înscrie din același liceu
  • Un jucător nu poate concura decât pentru liceul unde învață
  • Nivel Summoner: 30 și cel puțin 16 eroi cumpărați pe cont
  • Format calificări online: Single Elimination – Best of 1
  • Server: EU Nordic & East
  • Format meciuri: Custom Game, Tournament Draft Mode
  • Plasarea în bracket a echipelor: aleatoare
  • Picks and bans: echipa din partea de sus a bracket-ului are prima alegere în calificări / aruncare cu moneda pentru playoff-ul din Sala Polivalentă
  • Timpul de așteptare în lobby este de 15 minute de la ora stabilită pentru începerea meciului. Ex: dacă un meci trebuie să înceapă la ora 20:45, iar la ora 21:00 una dintre echipe nu are toți jucătorii în lobby, ea poate pierde meciul prin forfeit. Dacă niciuna dintre echipe nu este pregătită, adminii pot decide ca ambele echipe să fie descalificate, pentru a nu afecta desfășurarea celorlalte meciuri.
  • Echipele au datoria de a valida componența echipei adverse înainte de începerea meciului, comparând Summoner Name-urile din lobby cu cele prezente în lista oficială. Odată ce meciul a început, orice reclamație în privința componenței unei echipe va fi ignorată.
  • Echipele învingătoare trebuie să trimită după fiecare meci un e-mail cu screenshot-ul ecranului de final pentru confirmarea victoriei pe adresa