Share on...

1. REGULI GENERALE ȘI ÎNSCRIEREA ÎN TURNEU


  1. Orice jucător interesat poate participa în turneu, în limita locurilor disponibile (64), prin achiziționarea unui bilet de jucător Hearthstone.
  2. Un jucător nu trebuie să achiziționeze decât un singur bilet pentru a participa. Achiziționarea mai multor bilete de jucător Hearthstone nu asigură mai multe înscrieri în cadrul turneului.
  3. Jucătorii trebuie să fie prezenți în Sala Polivalentă din București pe durata întregului eveniment pentru a participa în turneu.
  4. Jucătorii trebuie să își aleagă 3 eroi din cei 9 disponibili și să creeze câte un deck pentru fiecare (3 deck-uri în total). Cei 16 jucători calificați în bracket-ul single-elimination vor avea posibilitatea să își creeze la fața locului încă două deck-uri, pentru un total de 5.
  5. Cărțile din deck-uri nu mai pot fi schimbate odată ce componența lor este prezentată organizatorilor.
  6. Jucătorii care încearcă să schimbe componența deck-urilor pe durata turneului vor fi descalificați.
  7. După achiziționarea biletului și construirea deck-urilor, jucătorii trebuie să trimită un e-mail până pe 29 octombrie pe adresa  cu subiectul Înscriere – Nume complet | Nickname și următoarele informații:
    • Nume complet
    • Numărul unic de identificare al biletului cumpărat, aflat deasupra codului de bare (Seria CGO Nr. XXXXX)
    • Nickname
    • BattleTag
    • Screenshot-uri care să indice componența deck-urilor pe care le va folosi în turneu
  8. Jucătorii care nu trimit informațiile necesare până la data limită nu vor putea participa în turneu.

2. DESFĂȘURAREA MECIURILOR ȘI A TURNEULUI


  1. Toate meciurile se vor desfășura pe serverele din Europa.
  2. Fiecare jucător va folosi propriul cont în cadrul turneului. Organizatorii nu vor oferi conturi de joc participanților.
  3. Jucătorii nu trebuie să aibă pe cont decât deck-urile trimise în mail-ul de înscriere. Deck-urile trebuie să fie denumite DHMB1, DHMB2, DHMB3 etc.
  4. Jucătorii trebuie să aibă status-ul BUSY în chat-ul in-game pe durata desfășurării turneului.
  5. Plasarea în grupe a participanților va fi aleatoare.
  6. Jucătorii trebuie să fie în zona de turneu cu cel puțin 60 minute înainte de ora stabilită pentru începerea meciurilor.
  7. Meciurile din faza grupelor vor fi jucate în format Best of 3 / sferturile de finală și semifinalele – Best of 5 / Marea finală – Best of 7
  8. Înaintea fiecărui set de meciuri, jucătorii trebuie să își aleagă eroul cu care doresc să înceapă.
  9. În cazul unei înfrângeri, deck-ul respectiv este eliminat până la finalul setului. Jucătorul care câștigă va continua cu același deck până la prima înfrângere.
  10. Dacă într-un meci decisiv al setului (scor general 1-1 în faza grupelor, 2-2 pentru semifinală, 3-3 pentru marea finală), ambii jucători pierd (ex: cei doi eroi au fiecare 2 viață și unul dintre jucători folosește Hellfire), meciul va fi rejucat folosind ultimul deck valid disponibil pentru fiecare jucător.
    • Pentru celelalte scoruri posibile din seturi (0-0, 1-0, 0-1 etc), dacă ambii jucători pierd conform situației menționate la punctul 12, scorul general rămâne același, dar deck-urile folosite nu mai pot fi utilizate în setul respectiv.

3. DISPOZIȚII FINALE


  1. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând regulamentul, ca urmare a unor modificări aduse de producători jocului sau din alte motive care pot afecta buna desfășurare a turneului. Jucătorii vor fi informați cât se poate de repede în cazul efectuării unor astfel de modificări în regulament.
  2. Pentru orice situație neprevăzută, decizia finală va fi luată întotdeauna de arbitrii DreamHack București.
  3. În situaţii de conflict, regulile vor fi interpretate în conformitate cu spiritul normelor şi nu cu litera lor.
  4. Dacă situaţia o cere, excepţii de la reguli pot fi făcute, însă niciun jucător nu trebuie să se bazeze pe o presupusă excepţie care va fi făcută în favoarea lui și nici pe vreun precedent.