Regulament Nescafe 3in1 Hearthstone: Heroes of Warcraft
Share on...
1. REGULI GENERALE ȘI ÎNSCRIEREA ÎN TURNEU
- Orice jucător interesat poate participa în turneu, în limita locurilor disponibile (64), prin achiziționarea unui bilet de jucător Hearthstone.
- Un jucător nu trebuie să achiziționeze decât un singur bilet pentru a participa. Achiziționarea mai multor bilete de jucător Hearthstone nu asigură mai multe înscrieri în cadrul turneului.
- Jucătorii trebuie să fie prezenți în Sala Polivalentă din București pe durata întregului eveniment pentru a participa în turneu.
- Jucătorii trebuie să își aleagă 3 eroi din cei 9 disponibili și să creeze câte un deck pentru fiecare (3 deck-uri în total). Cei 16 jucători calificați în bracket-ul single-elimination vor avea posibilitatea să își creeze la fața locului încă două deck-uri, pentru un total de 5.
- Cărțile din deck-uri nu mai pot fi schimbate odată ce componența lor este prezentată organizatorilor.
- Jucătorii care încearcă să schimbe componența deck-urilor pe durata turneului vor fi descalificați.
- După achiziționarea biletului și construirea deck-urilor, jucătorii trebuie să trimită un e-mail până pe 29 octombrie pe adresa cu subiectul Înscriere – Nume complet | Nickname și următoarele informații:
- Nume complet
- Numărul unic de identificare al biletului cumpărat, aflat deasupra codului de bare (Seria CGO Nr. XXXXX)
- Nickname
- BattleTag
- Screenshot-uri care să indice componența deck-urilor pe care le va folosi în turneu
- Jucătorii care nu trimit informațiile necesare până la data limită nu vor putea participa în turneu.
2. DESFĂȘURAREA MECIURILOR ȘI A TURNEULUI
- Toate meciurile se vor desfășura pe serverele din Europa.
- Fiecare jucător va folosi propriul cont în cadrul turneului. Organizatorii nu vor oferi conturi de joc participanților.
- Jucătorii nu trebuie să aibă pe cont decât deck-urile trimise în mail-ul de înscriere. Deck-urile trebuie să fie denumite DHMB1, DHMB2, DHMB3 etc.
- Jucătorii trebuie să aibă status-ul BUSY în chat-ul in-game pe durata desfășurării turneului.
- Plasarea în grupe a participanților va fi aleatoare.
- Jucătorii trebuie să fie în zona de turneu cu cel puțin 60 minute înainte de ora stabilită pentru începerea meciurilor.
- Meciurile din faza grupelor vor fi jucate în format Best of 3 / sferturile de finală și semifinalele – Best of 5 / Marea finală – Best of 7
- Înaintea fiecărui set de meciuri, jucătorii trebuie să își aleagă eroul cu care doresc să înceapă.
- În cazul unei înfrângeri, deck-ul respectiv este eliminat până la finalul setului. Jucătorul care câștigă va continua cu același deck până la prima înfrângere.
- Dacă într-un meci decisiv al setului (scor general 1-1 în faza grupelor, 2-2 pentru semifinală, 3-3 pentru marea finală), ambii jucători pierd (ex: cei doi eroi au fiecare 2 viață și unul dintre jucători folosește Hellfire), meciul va fi rejucat folosind ultimul deck valid disponibil pentru fiecare jucător.
- Pentru celelalte scoruri posibile din seturi (0-0, 1-0, 0-1 etc), dacă ambii jucători pierd conform situației menționate la punctul 12, scorul general rămâne același, dar deck-urile folosite nu mai pot fi utilizate în setul respectiv.
3. DISPOZIȚII FINALE
- Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând regulamentul, ca urmare a unor modificări aduse de producători jocului sau din alte motive care pot afecta buna desfășurare a turneului. Jucătorii vor fi informați cât se poate de repede în cazul efectuării unor astfel de modificări în regulament.
- Pentru orice situație neprevăzută, decizia finală va fi luată întotdeauna de arbitrii DreamHack București.
- În situaţii de conflict, regulile vor fi interpretate în conformitate cu spiritul normelor şi nu cu litera lor.
- Dacă situaţia o cere, excepţii de la reguli pot fi făcute, însă niciun jucător nu trebuie să se bazeze pe o presupusă excepţie care va fi făcută în favoarea lui și nici pe vreun precedent.